dimarts, 14 de juny de 2016
LA SOLIDARITAT I L'ECOLOGIA EMOCIONAL A LA FESTA DE L'ESCOLA D'ENGUANY
Aquest curs, i després d'estar treballant el projecte d'Ecologia Emocional a tota la comunitat educativa , l’Escola Pia d’Olot, ha volgut incloure també les emocions dins de la nostra festa escolar de final de curs.
Per això, es va pensar reforçar i unir varies àrees importants que es treballen a l’escola:
• Reforçar tot el treball fet a Pastoral amb el seu lema: "RESPECTAR, ÉS COMENÇAR GUANYANT".
• Aprofitar l'acció solidària de Roba Amiga, fent la venta de clauers de roba.
• Pel fet de ser escoles verdes, fer estampació de samarretes.
• Treballar amb la música d’en Jordi Tonietti dins l’assignatura de l’Anna Ahumada.
• I incloure per primera vegada a la festa de final de curs, l’educació física i la psicomotricitat en les danses.
Calia cercar el fil conductor que ho aconseguís lligar-ho tot de manera soferta, divertida i alhora elegant. Per això, es va construir la paraula RESPECTE , partint d’altres paraules i danses divertides animades pel nostre gran amic Tonietti:
R- Riure....per la cançó de la benvinguda
E- Estima...La tortuga pels nens/es de P-3
S- Silenci...El/les indis/es de P-4
P- Pau...El country Blau de P-5
E- Esperança...La coordinació dels crancs de 1r
C- Confiança...Les Petxines Blanques de 2n
T- Treball...Els roqueros de 3r
E- Entusiasme...Els “Hip- hoperos” de 4t.
Agrair des d'aquí, l'ajuda a totes les persones que fan possible que la festa de final de curs, cada any sigui un èxit:
Moltes gràcies als professors, als alumnes, a l'equip directiu, als ajudants de tota mena, als familiars, a l'AMIPA, als exalumnes, ...en fi...a tothom que hagi amb el seu granet de sorra participat d'una manera o altra en aquests moments tan importants per als nostres alumnes, com és el dia de la GRAN FESTA DE FINAL DE CURS!!!
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada